Går de pop?
Fra (emo)rock til pop?
Etter "Schrei" og "Zimmer 483" er gutta i Tokio Hotel i full gang med å jobbe på et nytt album
Får du ikke nok av kjekkasene i Tokio Hotel? Her har du en lekker bildespesial
Spørsmålet blir bare om de kommer til å skuffe fansen med en ny musikalsk vending?
Etter å ha vunnet prisen for "Best New Artist" på årets MTV VMA, hoppet Bill, Tom, Gustav og Georg, i studioet igjen.
Bill Kaulitz hadde da allerede en bunke med tekster klar. Årsaken er at han
begynte å skrive nye sanger - daglig- da han lå på sykehuset etter å ha
operert stemmebåndet i våres, skriver en fanside til bandet.
Erfaringen gav han sikkert tid og inspirasjon til å reflektere over livet og siden han ikke kunne snakke - skrev han. Det var nok her det nye albumet så sine første dager og nå er de allerede i full sving:
- Bill kommer hele tiden til meg med nye ideer til sanger, forteller bandets manager og produsent David Jost.
- Jeg tror Bills tekster først og fremst handler om å savne ting. Vi ønsker å være hjemme og samtidig vil han alltid gå videre, sier David.
Og da inspirasjonen kommer, nøler ikke Bill med å skrive de ned:
- Bill fyller alle de tomme stedene på et stykke papir med tekster og han bærer det rundt i lomma. De fleste [papirbitene, red.anm.] har en hotell-logo på. Han er litt rotete og har allerede mistet mange av papirene hans, avslører Jost.
- Og, uheldigvis er han ikke interessert i å skrive ned sine ideer på laptopen hans.
Oj. Tenk om han mistet en skikkelig bra sang da?
Om du forresten lurer på hvordan det nye albumet blir - kan vi avsløre at tvilingbroren Tom sier bandet kommer til å forandre stil:
- Jeg vil inkludere sanger med nye inspirasjonskilder og overraske folk, forteller Tom
Hmm..
Source : http://www.topp.no/php/art.php?id=787507
En gros il disent que leur musique va prendre un nouveau tournant qui espérons plaira aux fans
Que Bill a beaucoup écrit durant son séjour à l'hôpital, qu'il a eu le temps de réfléchir sur la vie et de trouver l'inspiration. Qu'il écrit n'importe où quand il a des idées et qu'il lui arrive d'égarer ses petits papiers.
Tom dit qu'il veut inclure de nouvelles chansons très inspirées et surprendre les gens..........